2011年3月3日木曜日

CropSTOP CT work

皆さんこんにちは!
先週は仕事やら講習やらで
かな~~~りバタバタな1週間でした!!

Hi, everyone!
It was busy in work and a class last week.

今日はCropStop CTworkをご紹介します。
今回のスケッチはこちらです。

I introduce CropStop CTwork today.
Here is a skecth for this week's challenge.



私の作ったレイアウトがこちらです。
 Here is my layout.


supplies use



もうすぐ5歳になる長男が生まれてすぐの時の写真です。
病院の先生が撮ってプレゼントしてくれました。

長男を出産する際、はじめてのお産だったので
陣痛の間隔とかがいまいちわからず
家で痛みを我慢しすぎてしまったんです。

なので病院についたころにはすでに子宮口が全開で(笑)
15分くらいで生まれてしまいました(^^;)

うちの子は4172グラムもある大きな大きな子だったんです~!
今でも大きめに推移しています(^m^)


The eldest son is a newborn photograph.
 A doctor took a photograph and presented it.

When I deliver the eldest son, I endured too much labor pains in a house
 and I arrived at the hospital and have been born in around 15 minutes!!

Son had 4,172g, it was a big big baby!!


今回、プリマの新作のペーパーをつかいました。
プリマの新作、どれもこれもすごく美しくて
たくさん買っちゃいました~(^^)
(もちろんみなさんも買いましたよね~!?!?(^m^))

I used Prima's new products.
They'er very  beautiful,
I bought  a lot!!


今回のチャレンジにもぜひぜひご参加くださいね。
それではまた!

Please participate in a CropSTOP challenge!
Have a good day!




3 件のコメント:

  1. Stunning layout! Such fab use of layering and embellishments.

    返信削除
  2. I am truly in Awe! Your layouts are works of art and each one is a masterpiece. I wish I was your neighbor so I could come over and absorb your creative process. Absolutely amazing girl!! Hugs, Rosemary

    返信削除
  3. Your layouts are stunning. I think you need to try out for the Prima or Petaloo teams. Your works is some of the best I've ever seen. And your son is adorable!

    返信削除